den 2 sista dagarna i Cypern.

Vi var och kollade på fiskar å massa annat random. Orkar inte skriva ni får se.



sen var vi ute och gick i ödesmarken å visste inte vart vi va, förutom att vi var vid havet.
... men vi kom till en stad där det fanns Pizza Hut.

Sista dagen var vi vid polen och for ner till stranden en snabbis. Men det var så hemskt att fara å jag hade så ont för jag hade bränt mig över hela kroppen.. Hemskt! men iaf, en cool grej på flygplatsen, jag frågade pappa vad det var för gubbar/armé som stog i flygplatsen för jag skojar inte det var minns 70 av dom. Då hörde jag hur någon bakom oss höll på att snacka om att dom just kommit från Irak/ Iran vars det nu va.. men det va en häftig upplevelse att se en krigarsaker som ska fara hem från krig.
Där kan ni se en soldat(?) tänk er hur många såna det kryllade av där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0