Stugan

I LOVE my stuga(L)
asså det är såå underbart att vara där, som ni märker så har jag varit på några ställen sen jag senaste bloggade men nu kommer bilder iaf!

Göteborg

Såhär såg min resa till Göteborg ut!

glider runt i gbg helt enkelt ;)

true

gulligt

Har ätit mat och är asmätt!
Ska typ vara med Sandra ikv, yeey:)
Emil är jättegullig han lagar min moppe!
aja, jag har inte mkt att säga, jag är världelös på att ta med kameran om jag drar ut så jag har aldrig kort på nånting, suger.
Aja puss
Det enda jag kan säga till dig är att jag är sjuk less att höra "dig" överallt, vars jag än går!
Du kan bara dra så jag aldrig mer behöver se dig, det ÖNSKAR jag.

såhär ser jag ut idag.

Göteborg!

Den 14e far jag till göteborg!yeey:) komma bort från skithålan!
och jag ska FLYGA!!!!!
ÅÅh ska bli så roligt, ska fara och vara hos min kusin.
Asså jag har inget problem att flyga själv, det är ju inte så att det är läskigt att byta flyg eller flyga! fattar inte folket i nuet!

den 2 sista dagarna i Cypern.

Vi var och kollade på fiskar å massa annat random. Orkar inte skriva ni får se.

sen var vi ute och gick i ödesmarken å visste inte vart vi va, förutom att vi var vid havet.
... men vi kom till en stad där det fanns Pizza Hut.

Sista dagen var vi vid polen och for ner till stranden en snabbis. Men det var så hemskt att fara å jag hade så ont för jag hade bränt mig över hela kroppen.. Hemskt! men iaf, en cool grej på flygplatsen, jag frågade pappa vad det var för gubbar/armé som stog i flygplatsen för jag skojar inte det var minns 70 av dom. Då hörde jag hur någon bakom oss höll på att snacka om att dom just kommit från Irak/ Iran vars det nu va.. men det va en häftig upplevelse att se en krigarsaker som ska fara hem från krig.
Där kan ni se en soldat(?) tänk er hur många såna det kryllade av där!

Ta nästa dag när jag sitter vid datorn.

Nästa dag var vi på stranden, då fick jag kort på snyggingen. Haha, det roliga var att vi har snackat på stranden, eller vi snackade just innan jag och emil skulle åka parasailing, och sedan efter så han lyfte mig i båten, eller inte lyfte men hjälpte mig genom att hålla mig i handen sedan kollade han på mig och log:) haha, finaste! hursomhelst, man ser han inte så bra på bilder jag lägger ut men ja.. det är han längst bort i blåa badbyxor iaf ;) men lägger ut bilden sist av bilderna, nu bilder från tidigare den dagen.

första gången det var molningt... men varade i max 10 min..

Där ser man ju han i blåa badbyxor;) GRR!! ;D

en annan dag i cypern.

Den 4e dagen va vi bara vid polen och drog ut på kvällen typ något sånt. sedan dagen efter var vi på en vattenpark som var hur rolig som helst. Men vissa grejer vågade jag inte åka. typ mörk tunnel som stupade 70C som balder. creepiiie! tyvärr har jag inte så många bilder frpn det. Men vi stannade av i Aya Napa och shoppade.

PÅ kvällen gick jag och min syster ner till stranden och tog kort på varandra, fast vi skulle egentligen dit för att smygfota en jättesnygg kille som jobbade på watersports XS, alltså det jag och Emil åkte Parasailing. Men iallafall. Här kommer bilderna från stranden på KVÄLLEN:)

Ni ser i bakgrunden. Där var han nånstans. haha!

Marley Accessories

Bästa affären i Cypern.

sliten

Jag fattar inte hur du kunde göra så, du förstöde mig helt totalt och skylla allt på mig när det egentligen var ditt fel!
Jag ORKAR inte mer.

Jag har jättetråkigt hemma men jag orkar inte göra något. Funderar på att fara till stugan ett tag och komma bort från alla och allt, men skulle sakna mina närmnsta vänner(ni vet vilka ni är)
Orkar inte Umeå och nu alltså.
jag HATAR dig!

jag tycker han är snygg.

Bildbomb- Cypern

Nu kommer min bildbomb om cypern så om ni inte orkar läsa är det inte mitt fel eller kolla på bilderna för den delen!

Från Arlanda flygplats i Sverige på väg till Cypern. Där träffade vi även min moster och hennes man som skulle till Kos i Grekland.
Bilderna på flygplatesen och på flygplanet.

När vi väl var framme i Cypern så åkte vi buss i 45-50 minuter från Larnaca till Fig Tree bay, vi var framme ca.01.00 så vi gick en runda runt hotellet, har dock inte bilder från det. HUrsomhelst nästa dag som vi räknar som dag 1 såg ut såhär:

Vi vaknade och åt fruskost som alla andra kommande dagar, sedan var jag och min syster i polen medans dom andra var inne på rummet och drack kaffe eller något sånt. Hursomhelst så drog alla i familjen till stranden sen.

Nästa dag  såg likadan ut och dagen efter det, alltså dag 3. Men vi gick och åt på Donken i Fig tree bay. Och det roligaste upplevelsen jag inte kommer glömma, jag och min bror Emil åkte Parasailing. Jag Trodde jag skulle dö uppe i luften men roligt var det :)

DOM ANDRA DAGARNA SKRIVER JAG MER OM IMORGON!!!!

hemma för längesen

sorry, har inte haft nå tid att blogga eftersom min dator är på lagning så måste använda mammas hela tiden, rätt drygt.
Men iallafall har kommit hem från Cypern nu och det var det bästa stället jag har varit på iaf. tänkte slänga in bilder där jag beskriver med ex. första dagen- på kvällen, utanför staden amen ni fattar! men ska försöka göra det ikväll om jag hinner har lite bråttom nu för ska fara och handla med mamma.
Slänger in några random-bilder från Fig tree Bay

Lite bilder därifrån, men kom ihåg jag lägger upp meeer sen,
men nu måste jag dra på affären Puss.