Bildbomb- Cypern

Nu kommer min bildbomb om cypern så om ni inte orkar läsa är det inte mitt fel eller kolla på bilderna för den delen!

Från Arlanda flygplats i Sverige på väg till Cypern. Där träffade vi även min moster och hennes man som skulle till Kos i Grekland.
Bilderna på flygplatesen och på flygplanet.

När vi väl var framme i Cypern så åkte vi buss i 45-50 minuter från Larnaca till Fig Tree bay, vi var framme ca.01.00 så vi gick en runda runt hotellet, har dock inte bilder från det. HUrsomhelst nästa dag som vi räknar som dag 1 såg ut såhär:

Vi vaknade och åt fruskost som alla andra kommande dagar, sedan var jag och min syster i polen medans dom andra var inne på rummet och drack kaffe eller något sånt. Hursomhelst så drog alla i familjen till stranden sen.

Nästa dag  såg likadan ut och dagen efter det, alltså dag 3. Men vi gick och åt på Donken i Fig tree bay. Och det roligaste upplevelsen jag inte kommer glömma, jag och min bror Emil åkte Parasailing. Jag Trodde jag skulle dö uppe i luften men roligt var det :)





DOM ANDRA DAGARNA SKRIVER JAG MER OM IMORGON!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0