frågor om mig.

här är några frågor om mig som andra har undrat.

"hej Emma! jag undrar vilken skola och inriktning du går:)"
-Hejdu:) ja jag går på Liljaskolan och på mode&textil.

"tjeeeeeena vad gör du på fritiden, du verkar alltid vara själv?"
-hej, jag har inte så mkt fritid nu eftersom jag alltid är hemma typ halv fem och stiger upp vääldigt tidigt på morgonen. men det blir väl mer att dra till någon och snacka i ngn timma sen dra hem och äta mmiddag och sen sova.

"Asså du har så jävla snyggt smink!;o hur gör du?"
Haha,, ja asså det är ju inte så svårt.. men jag skulle lätt kunna visa ngngång ex. videoblogg eller ngt liknande!

Om du har en fråga du vill ställa till mig som jag självklart SVARAR på så maila [email protected]!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0