2010-06.16

Förlåt alla för no-blogging-dag!

men jag har faktiskt inte haft tillgång till internet.

men nu är jag vid internet och idag har det varit så att jag har varit på Ica Maxi men Julia och Silje.

Jag och julia köpte hårfärg och jag köpte världens sämsta hårfärg för att håret skulle bli ljusare.

iaf,, julle avfärgade sitt hår;p

Och jag gjorde de ljusare(ejj blondering) jag blev inte nöjd för att ja.. det blev inte som jag hade tänkt mig men ska göra ett nytt försök imorgon;)

(bilder kommer imorgon jag lovar)

Nu hade jag tänk gå och lägga mig, ska försöka hitta några roliga bilder, känns som att jag har dlut på bilder.. haha men iaf, om jag hittar bilder så bjuu jah^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0