detta är inte slutet<3

helskotta vad jag lipade idag på  skolavsluningen!

asså det här är till mina underbara (gammla) klasskamrater<3:

Ni är den bästa klassen som jag har haft, vi har alltid varit´/hållit ihop:)
jag kommer sakna att åka till skolan och inte få träffa er.
Men detta är inte slutet, vi får vara tillsammans mycke i sommar.
Det är hemskt att tänka att vi går inte i samma klass längre.. Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta, varenda en!
Ni har gjort mina år speciella på sitt eget sätt, om jag har haft det tuft har ni varit där för mig (många iaf) och jag kan lita på er:)
NI är bäst och jag hoppas att vi inte tappar kontakten,  jag ÄLSKAR er:)<3

Här är lite bilder från min mobil på min  klass som jag har gått me i 3 ½ år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0