Ta nästa dag när jag sitter vid datorn.


Nästa dag var vi på stranden, då fick jag kort på snyggingen. Haha, det roliga var att vi har snackat på stranden, eller vi snackade just innan jag och emil skulle åka parasailing, och sedan efter så han lyfte mig i båten, eller inte lyfte men hjälpte mig genom att hålla mig i handen sedan kollade han på mig och log:) haha, finaste! hursomhelst, man ser han inte så bra på bilder jag lägger ut men ja.. det är han längst bort i blåa badbyxor iaf ;) men lägger ut bilden sist av bilderna, nu bilder från tidigare den dagen.


första gången det var molningt... men varade i max 10 min..


Där ser man ju han i blåa badbyxor;) GRR!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0