en annan dag i cypern.

Den 4e dagen va vi bara vid polen och drog ut på kvällen typ något sånt. sedan dagen efter var vi på en vattenpark som var hur rolig som helst. Men vissa grejer vågade jag inte åka. typ mörk tunnel som stupade 70C som balder. creepiiie! tyvärr har jag inte så många bilder frpn det. Men vi stannade av i Aya Napa och shoppade. 




PÅ kvällen gick jag och min syster ner till stranden och tog kort på varandra, fast vi skulle egentligen dit för att smygfota en jättesnygg kille som jobbade på watersports XS, alltså det jag och Emil åkte Parasailing. Men iallafall. Här kommer bilderna från stranden på KVÄLLEN:)


Ni ser i bakgrunden. Där var han nånstans. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0